Thursday, April 30, 2009

1 week left ...

ia cuma mungkin adalah 1 kenangan yang akan tersimpan dalam kisah klasik utk tatapan masa depan.. aku suda puas untuk merasakan semua kekecewaan.. kadang-kadang aku hanya ingin merasakan yang tenang-tenang. namun untuk merasakan semua itu, ada harga yang perlu dibayar, yang pastinya aku xmampu membeli semua itu. Kerana ia cumala angan-angan yang xbisa untuk aku capai, dan hanya dengan sedikit keberanian aku tabahkan hati untuk hadapi semua ini dengan hati yang cekal. Pada awalnya, pasti akan ada rasa kecewa dan hampa serta ingin terus membuat keputusan untuk berhenti berharap. Namun, syukur pada Tuhan yang maha esa.. semua rasa itu hanyalah seketika cuma.. Aku akan bangkit dr semua itu, dan menganggap itu semua hanyalah mimpi-mimpi buruk yang cuma menjadi tetamu dalam tidurku. Bangkit dr angan yang melekakan... dengan keazaman yang ntah dr mana datangnya....

No comments:

Post a Comment